7 Temmuz 2013 Pazar

Küçük bir alışveriş ve mutlu olmaca :)

                                                     Selam hepinize
Hafta sonunuz umarım güzel ve keyifli geçmiştir.Bazen diyorumki işteyken vakit neden bu kadar çabuk geçmiyo.Bugün akşam üzeri oğlumla dışarıya dolaşmaya çıktık hazır çıkmışkende bir iki parça bişey almadan olmaz diye düşündüm bir gömlek ve bir kolye aldım ve inanın çok iyi geldi .Aldığım ürünlerin ikiside aynı mağazdan markası yok ADDAX diye bir mağaza fakat internet siteleri var online alışveriş yapabilirsiniz eğer beğenirseniz bir göz atın derim.Bakalım aldıklarımı beğenicekmisiniz en kısa zamanda kombin yapıp paylaşıcam sizlerle.Hepinize mutlu akşamlar.Sevgiyle kalın....



12 yorum:

  1. güle güle kullan renklere bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. bitanemm harika parçalarrr
    addax çok güzel ürünleri olan bir markadır, trendyolda filan sık sık çıkar
    çok trend şık parçaları var gerçekten ve kaliteli
    gömleğine bayıldım cıvıl cıvıl, pozitif enerji ile doldurur insanı
    hele kolye basic bir tshitle bile taksan harika olur
    güle güle huzur içinde kullan tatlım

    senden çok pozitif bir enerji alıyorum, blogunu hep bir tebessümle açıyorum nedense :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım güzel yorumun için teşekkür ederim :)aynen tatlım bende senin blogunu büyük bir keyifle takib ediyorum hatta bişey paylaşmadığın zaman seni merak ediyorum ben burayı zaten seni ,kokoş kelebek ,miyav kedicik ve ismini sayamadığım diğer cici blogları daha iyi takib edebilmek için açtım :)
      Sevgiler.....

      Sil
  3. THe necklace is really nice
    and you can match it with many diferent colors!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  4. merhaba size konuk geldim blogunuzu gezdim çok beğendim takılar çok hoş tam zevkime göre:)

    YanıtlaSil
  5. merhaba bloğunuz gezdim takıları çok beğendim tam benim zevkim size de çok yakışır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim afife hanım çok sağolun bende sizin bloğunuzu çok sevdim maşşallah ne kadar beceriklisiniz..

      Sevgiler..

      Sil
  6. Rengarenk kolyeye bayıldımm!
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)