10 Temmuz 2013 Çarşamba

melissalarım geldi :)

                                                         Selamlar
Öncelikle hepinizin ramazan ayı hayırlı olsun.Umarım herkez iyidir bugün iş için ankaradaydım acaip sıcak ve bir okadarda yorucu birgündü ama bu ciciler beni çok mutlu etti .Artık benimde melissalarım var .Bu cicilere facebookdan ı love me.com.  dan sahip oldum aranızda bilmeyenler varsa mutlaka bir göz atsın derim tek kelimeyle müthiş ürünleri var ve şunuda sölemeden geçmek istemiyorum sahibesi didem hanım okadar şekerki sizi hiç yanıtsız bırakmıyor burdanda tekrar teşekkür etmek istiyorum.çok TEŞEKKÜRLER DİDOŞ.bakalım melissalarımı beğenicekmisiniz yorumlarınızı bekliyorum.Sevgiyle kalın...

13 yorum:

  1. Melissaların rengine bayıldımmm :)
    Mutlaka bende ürünlere bakacağım.

    Bende beklerim :)
    www.deniztamturk.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler evet mutlaka bakmalısınız çok güzel ürünler getiriyorlar :)

      tabikide hemen bakıyorum blogunuza :)

      Sevgiler....

      Sil
  2. hayırlı olsun canım en beğendiğim renk,ben de uzun zamandır araştırıyordum bir de senin söylediğin sayfaya bakayım bakalım:)
    iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım daha iyileri senin olsun bakbakalım olmazsa sana bir adres daha verebilirim :)

      Sil
  3. Çok çok cici.. Rengi süper çok güzel. Hemen ziyaret etmeliyim ben de..:))
    Sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bakın derim çok güzel ürünler var çok öpüyorum sizi :)

      Sevgiler...

      Sil
  4. So lovely and also trendy shoes!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  5. ben bulamadım facebook sayfasını link atabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  6. Acaba linki var mı facebook sayfasını bulamadım da ben ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.facebook.com/www.iloveme.com.tr bu adresden bakabilirsiniz :)

      Sil
  7. Merhabalar:) Bebeginn jelly melissalarina sahip olmak icin link:

    http://www.facebook.com/www.iloveme.com.tr


    tESEKKRLERR FISTIGIM:)

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)