7 Temmuz 2013 Pazar

Günlük rutin cilt bakımı ürünlerim

Hepinize mutlu pazarlar .Nasılsınız herkez iyimi . sizlere hergün kullandığım cilt bakım ürünlerimi tanıtmak ve sizlerinde kullandığınız ürünlerin markalarını öğrenmek istiyorum.Daha önceden  max factor&olay firmasında çalıştığım dönemde tanıştım bu ürünlerle ve aldığımız eğitimlerde anlatılan öncelik şöyle idi .Temizleme sütü,yıkama jeli;tonik ve nemlendirici olarak devam eden bir sıra vardı .Fondöten ve pudralar sadece temizleme sütünde çözünür.Ben uzun yıllardır makyaj ürünlerinde maxfactor cilt bakımı ürünlerimde olay i tercih ettim .Sizlerin kullandığınız memnun kaldığınız cilt bakımı ürünleri nelerdir ? yorumlarınızı bekliyorum ve sizleri ürünlerimin bir kısmı yani günlük kullandıklarımla başbaşa bırakıyorum.Sevgiler..








4 yorum:

  1. canım ben de uzun bir süre olay kullandım gerçekten güzel ürünler şu anda da bioderma kullanıyorum ama bence markadan daha önemli olan şey düzenli kullanım,bu da bazen benim için pek mümkün olmuyor:)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum sana haklısın mümkün oldugunca düzenli kullanmaya çalışıyorum bende yaklaşık 2 haftadır fondöten pudra kullanmıyorum o yüzdende yıkama jeli nemlendirici yeterli geliyo vakit yok ;) düzenli kullanmaya .

    YanıtlaSil
  3. merhaba kızım bana olay ürünün gece gündüz kremini getirmişti kullanıyorum çok memnunum yaşım gereği özen gösteriyorum bu konuda bilgilerinizi dikkata alırım :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olay gerçekten içerik olarak çok iyi bir ürün tabiri caizse bütün ürünlerini yalayıp yuttum içerik bakımından mesela siz regenerist serisinide kullanabilirsiniz tek kelimeyle mükemmel ürünler :)

      Sevgiler...

      Sil


hadi durma sende yorum yaz :)