14 Ocak 2014 Salı

siyahın içine bir parça mutluluk katmaca olsun ismi :)

Siyah rengi ayrı bir seviyorum.Her nekadar tepeden tırnağa siyah giydiğim zamanlarda yastamısın deselerde bende siyahın yer ayrı .Ama şu sıralarda her siyah kıyafetime bir parça renk katıyorum özelliklede bu turuncu papuçlarımı :) Blogger buluşmasına giderkende yine giydim bu papuçları Napıyım çok seviyorum onları .İşte o gün giydiklerim ve papuçlarım ben sevdim bu bir parça renk katıp mutlu olmayı sizde sevdinizmi?






12 yorum:

  1. Çok şıktınız bence siyah çok yakışıyor size :)

    YanıtlaSil
  2. boşver kuzum yasta masta herneyse ben de çok seviyorum tepeden tırnağa siyah giyinmeyi.. hem bu kadar güzel ve asil bir renk niye hep kötü anılsın ki..
    papuçlarıda çok cici bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim demi ama ne alaka :)
      Sevgiler..

      Sil
  3. Sevgili Serap, fotoğraflarda da güzelsin ama yüz yüze sıcaklığın tartışılmaz ve o kadar incecik ve zarifsin ki, ayakkabıların o zaman benim de çok hoşuma gitmişti, bence gayet güzel bir seçim;) Siyahlar her zaman benim de favorimdir gayet güzelsin. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) çok mutlu oldum :)
      Sevgiler...

      Sil
  4. Bende siyah severim :)
    Sana da çok yakışmış :)
    Turuncu ayakkabıları daha önce de beğenmiştik :)
    Şİmdi de beğeniyoruz..
    İnsan kendini neyin içinde güzel hissederse onu giyer :)
    Çok öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  5. renkleri çok severim ama siyahın asaleti de bir başka çok şıksın canım hele o ayakkabılara ben bayıldım:)

    YanıtlaSil
  6. yakından gören biri olarak diyorum çok hoş çok zariftin cnm!
    Siyah-yas değildir her zaman, aynı zamanda asalet de demek böyle senin gibi bakımlı zarfi kadınlar için:))) ayakkabıların da çok şekerdi cnm çok sevdim!
    öpüyorum!

    YanıtlaSil
  7. Bende kombinini çok begenmistim canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Tatlim.benim sevilmezmi siyah...hele de sen giyince ayri sevilir..cok yogunum blog gezemiyprum ;( yoksa hep aklimdasin olur mu..kpcaman sevgiler mutlu kelebegim

    YanıtlaSil
  9. Ne yası yahuu
    fıstık gibisin her daim de
    özledim seni ben
    işlerin biraz hafiflese de yine geyik yapsak
    onu bunu çekiştirsek :)

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)