22 Ocak 2014 Çarşamba

avukat tilda bebek :))

Selam herkeze çok sevdiğim bir arkadaşıma, kardeşimde diyebiliriz doğum günü hediyesi olarak bu tilda bebeği sipariş etdim.Anlaşıldığı üzere kızımız avukat olucak.Barbi bebekleri çok seviyordu bende anlamlı olsun istedim ve bu avukat tilda çıktı ortaya.instagramdan butikrabia hanımla haberleştik ve sagolsun tamda istediğim gibi birşey oldu. Rabia hanımın aynı zamanda bloguda var ve çokta güzel tilda bebekleri.butikrabia mutlaka tildalara bir göz atın derim .Herkeze mutlu ;huzurlu günler...






13 yorum:

  1. Sibelcim çok güzel ve düşünceli bir hediye olmuş..teşekkürler bizimle böyle bir blogu paylaştığın için :)
    öpuyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hiç önemli değil :) ha serap ha sibel :)) beğenmene gerçekten çok sevindim değişik bir hediye olsun istedim ofisinin ilk hediyesi bende çok sevdim tildayı :9

      Sevgiler canım bende çok öpüyorum..

      Sil
  2. çok pardon yanlışlıkla sibel yazdım :) serapcım

    YanıtlaSil
  3. Serap Hanım bu güzel cümleleriniz için çok teşekkür ederim. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş . Rabia Hanımın emeğine sağlık çok şeker bebekleri var. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Canım nefis bir hediye ve çok anlamlı. İnşallah bol kazanç getirir bebeğin..
    Düşünceli arkadaşım benim..

    YanıtlaSil
  6. ayy ben buna bayıldım çok tatlı çok da güzel bir hediye olmuş sahibi çok şanslı :)

    YanıtlaSil
  7. cok seker ve cok guzel olmus saclar hele ay super

    YanıtlaSil
  8. Harika bir tercih olmuş, çok tatlı gerçekten:) arkadaşımızı tebrik ederim, seni de bu seçiminden ötürü tebrik ederim canım;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. nasılda mutlu olmuştur
    ne düşünceli bir kadınsın sennnn
    çok özledim şu işlerin bitse artık yaaaa :(

    YanıtlaSil
  10. ayyy tatlım ne kadar düşünceli güzel bir hediye olmuş, ne güzel düşünmüşsün öyle, ne şanslı arkadaşın:))))))
    ben de çooook özledim seni yaaaa, hiç görünmüyosun bide buralarda:))
    açmayalım arayı:P
    çok öpüyorum!

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)