10 Ocak 2014 Cuma

mustafa sirac

Bildiğiniz gibi eskişehir buluşmasında oğlumda bizi yanlız bırakmadı .Önce sıkılıcağını düşünmüştümki gittiğimiz cafenin yan tarafında arkadaşıyla karşılasınca hiçde tahmin ettiğim gibi olmadı.Biraz arkadaşıyla vakit geçirdikden sonra oda bize eşlik etti :) Ne kadar keyfli güzel bir duygu insanın kendi çocuğunun büyüdüğünü görmesi allah isteyen herkeze bu güzel duyguyu nasip etsin .İşte mustafa sirac'ın buluşmadaki fotoğrafları .Küçük oğlum artık büyüdü :)








 pantolon; zara

t shirt; zara

ayakkabı;zara

mont;polo 

8 yorum:

  1. Ben yerim o oğluşunun minik göbeğinii
    maşallah
    Allah bizede nasip etsin bu günlerini görmemizi :)

    YanıtlaSil
  2. Mustafacığım pek yakışıklısın maşallah..
    Eee annem de çok güzel..
    Sana mükemmel bir kitap gönderdim. İnşallah severek okursun Mustafacığım..
    Öpüyorum sizleriiii

    YanıtlaSil
  3. maşallah size çok tatlı oğluşun Allah uzun ve güzel bir ömür nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Beyefendi çok stil sahibi, tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok beyefendi, ortama inanılmaz uyumlu harika bir oğluşun var tatlım!
    Nasıl güzel yetiştirmişsin, maaşallah:)))
    Ayrıca çok şıktı gerçekten annesi gibi stil sahibi...
    öpüyorum ikinizi de!

    YanıtlaSil
  6. Maşallah nazar değmesin yakışıklıya çok şık :)))

    YanıtlaSil
  7. annesine çekmişş sanırıımm çok yakışıklı :))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir gündü, minik kavalyemizde hepimize eşlik etti doğrusu çok iyi oldu;))

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)