12 Ocak 2014 Pazar

mim 2013 'den neler öğrendim :)

Yine bir mimle karşınızdayım.Birikmiş mimler toplamda 3 tane beni bekleyen mim var sırayla yanıtlıyayım.Sevgili duygu nun mimiyle başlıyalım öyleyse.


1.Sağlığın herşeyden önemli olduğunu;

2.Asla içinde birşey biriktirmemen gerektiğini ;sen taşıyabiliyosan herkez taşır.

3.Asla başkaları üzülmesin diye kendimi üzmemem gerektiğini;

4.önyargılı olmamam gerektiğini;

5.Kimseye hakettiğinden fazla değer vermemeyi;

Şimdilik aklıma gelenler bunlar .2013 benim için çok değişik  güzel anılarla dolu bir yıl oldu.Güzel heyecanlar yaşadım oğlumun sünnet düğünü bunların en başında geliyor.2014 yılından farklı beklentilerim var ve şu sıralar kafam biraz karışık çok zor ve uzun bir yıl beni bekliyor.Hepinize istediğiniz herşeyin gerçekleştiği;güzel haberlerin alındığı sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl diliyorum.Sıradaki mim kazak havası olucak beklemede kalın.Mutlu pazarlar..

6 yorum:

  1. Çok güzel maddeler.
    Benim düşüncelerimi paylaşıyorsun :)
    İnşallah bu sene düşündüğünden çok daha kolay geçer canım.
    Hayırlı kandiller. Bütün hayırlı duaların gerçekleşir inşallah canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bir kısmını yazdım gülay abla benim için çok farklı olsun istemiştim oda çok ilginçliklerle dolu bir yıl sunacak gibi şimdiden öyle gözüküyor;)

      Sil
  2. yazdıkların çok doğru canım inşallah bu yıl hepimiz için çok güzel ve isteklerimizin gerçekleştiği bir yıl olur,çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz için güzel bir yıl olur kafam çok karışık bu sıralar ;) bende çok öpüyorum canım :)

      Sil
  3. ne güzel sırada bekleyen mimleriniz de varmış.

    bizi mimleyen yok ki :)

    http://qhayadesign.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. bana sorsalardı bende aynı cevapları verirdim hatta birkaç tane daha ekleyeceklerim olurdu sanırım :/

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)