9 Ekim 2013 Çarşamba

Bir dilim limon blogundaki etkinliğe davetlisiniz

Evetttt çok güzel bir etkinlik başlatmış sevgili merve bir dilim limon .Etkinliğin içeriği kendi yaptıgımız el emegi ürünler olacak ,sizin yaptıgınız her şey olablir.Takı toka ,örgü , ahşap boyaa ,dekupaj aklınıza ne gelirse ..Elinizden ne gelirse...
Katılım sonucunda herkes birbirine yaptıgı el emeği ürünlerden gönderecek ....Denklik saglanması acısından önce fotograflar bana gönderilecek..
Ben beceremem ama bu işleri diyen arkadaslar varsa da yine el emeği ürünle katılabilirsiniz.Siziz yapmanız sart değil..
Tüm soru ve önerilerinize acıgım .
monsoon1718@gmail.com
bu güzelliklerde mervenin yaptığı ürünler

Hadi hepimiz destek olalım :)

7 yorum:

  1. Çoook tesekkurler destegin için (: Herkesi bekliyorum etkinliğime:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne demek tatlım bende düşünüyorum şimdi ne yapsamda katılsam diye :)

      Sil
    2. Katıl katıl ya cok sevinirim :))))))

      Sil
  2. Çok guzel bir etkınlık canım bu ! Ama benım elımden böyyle harıkal seyler gelmıyor ondan katılamıcamm öpüyorum canım sizii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansucumyanliz degilsin bende becerikli degilim ;)canim cok öpüyorum seni

      Sil
  3. Süper düşünülmüş, İstanbul dönüşü bakacağım! :)

    YanıtlaSil
  4. Τhose are very nice collars!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)