10 Ekim 2013 Perşembe

Aşk detaylarda saklıdır :)

Selam kızlar serap ne aşkı ne detayı yine ofis yine aynı pozlar biz sıkıldık sen sıkılmadın dediğinizi duyar gibiyim :) İşte aşkın saklı olduğu detay :) Ahanda benim çok severek taktığım yaka süsüm hihooo gülmeyin.Eşimin adı barış yaka süsüm peace işareti . :)

Yaka süsümü ben  kendim bu şekilde olmasını istedim.İntagramda psikiyatrik takıntılar dan sipariş ettim.Sahibesi özlem hanım dünya tatlısı aynı zamandada eskişehirli he mşerim.Çok şık kolyeler ,broşlar ,yaka süsler ,kaşık süsleri yapıyor.İnstagram hesabı olmayanlar üzülmeyin işte size çok şirin blog burdan özlem hanıma ulaşabilirsiniz. hadi o zaman tık tıkkk.Ben hergün ağzım açık bakıyorum özlem hanımın ürettiklerine o kadar zevkli tasarlanmış ürünler arasından seçim yapmak zor.Neyse klasik serap pozlarıyla sizi başbaşa bırakıyorum.Ve yorumlarınızı bekliyorum.





30 yorum:

  1. ojelerde broşu tamamlamış bakıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) teşekkür ederim idare edin artık çok uymadı ama olsun demi :)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Çok güzel çok sevimli bi yaka brosu hatta bunu kendim yapabilir miyim diye düşündüm açıkcası :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben senin o muhteşem yakalarını gördükten sonra eminim bundanda yapabilirsin ;) fimo hamurundan ..Hadi tatlım sıva kolları başla bakalım :)

      Sil
  3. Ne gülmesi yaa bayıldımmmmmmmmmmmm güle güle kullan canımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cokkk teşekkür ederim begenmene sevindim :) sevgiler.

      Sil
  4. çoook güzel :) bugün instagram'da çok fazla inceleyememiştim :)

    YanıtlaSil
  5. Sıradışı bir takı ve sana çok yakışmış ! Sana özel anlamları ise ilave değer katıyor. İyi günlerde kullan :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. hayran kaldıııııım. çok güzel.
    çok sevmeme rağmen takamıyorum yaka iğnesi, broş. gömleğin yakalarını kapatınca ölüyormuşum gibi oluyorum :(
    çok yakışmış, çok anlamlı.
    sevgiler,sempa :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım eminim sanada çok yakışır teşekkür ederim :) sevgiler

      Sil
  7. Hemen ziyaret ettim cidden çok güzel takılar var cidden..
    Sen deçok zevklisin ama Serapçığım..:))
    Güzel günlerde keyifle kullan..:))

    YanıtlaSil
  8. çok beğendim çok tatlı :) siyah beyaz kombinini bu yaka aksesuarı ile çok başarılı renklendirmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)
      Sevgiler..

      Sil
  9. cnm yine çok zarif ve şıksın, tam bir şık ofis kadınısın sen!!!
    yaka detayına bayıldım, çok şeker bir tasarım, böyle bir kombinle kullanmak da harika fikir, zaten anlamı da büyük:))
    öpüyorum, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim :))) çok teşekkür ederim .Bende çok öpüyorum seni en kocamanından :)
      Sevgiler...

      Sil
  10. çok şık harika bir bayansın arkadasım.yaka süsüne bayıldım.sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Lovely accessorie, make your collar look so cute!

    Have agreta week dear :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar cici, ne kadar zarif!

    YanıtlaSil
  13. yaka detayına bayıldım. bumerang için oy kullandım. başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim senin yaka süslerine hayranım bende :)

      Sil
  14. tatlım detaylarında sende sahane gorunuyorsun ne gıysen ınan cok yakısıyor..sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ♥♥♥♥ çok teşekkür ederim :) Sevgiler

      Sil
  15. Çok güzel olmuş,sana da çok yakışmış :)))Güle güle kullan :) Bu arada keçeden yapılmış değil mi yaka süsü fotodan öyle anlaşılıyor ama emin olamadım :) Malum bu aralar herkes keçeye meraklı bende bunlardan biriyim :) Keçe CANdır :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tesekkur ederım keceden degıl fımo hamurundan :)

      Sil


hadi durma sende yorum yaz :)