27 Eylül 2013 Cuma

Ofis kombini :)

Selammmmm çekilişdi blogda konukdu derken haftanın ilk iş günündeki kombin postumu yayınlamayı unutmuşum :) Bluzumu çok ucuza lcw den aldım.Ama çok sevdim kumaşın dokusu yumuşacık ve sıkmıyan cinsinden .Buarada çekilişime hala katılmak için zamanınız var. http://ofissstyle.blogspot.com/2013/09/cekilis-zamani.html buradan çekilişime katılabilirsiniz.Buarada sürekli çekiliş yapmak istiyorum çünkü bu sayede bir sürü blog tanımış oldum.Şimdiden herkeze mutlu bir hafta sonu diliyor ve sizi fotolarla başbaşa bırakıyorum.



 Bu fotoda günün makyajının detayları :)



16 yorum:

  1. Serapçığım inanılmaz güzelsin yine maşallah diyorum..
    Rujunun rengine bayıldım..
    Beyaz dantel bluz da çok zarif durmuş..
    Her zaman ki her zaman ki gibi çok çok hoşsun çok güzelsin..
    Pozitif enerji veriyorsun..
    Selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ♥♥♥ Çok teşekkür ederim ablacım :) mestoşla seni çok öpüyorum.

      Sil
  2. gene çok şıksınız güzel bi post olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel çok! Sen de benim gibi parke üstünde çekim yapmayı sevenlerdensin :)

    YanıtlaSil
  4. Çok şık görünüyorsunuz. Bluz harika, makyaja bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Amazing outfit dear!

    Thank you so much for your lovely comment! Of course we can follow each other! Id love to keep in touch! Let me know if you follow me and I will follow you right back :D

    And what about other social media? That way I won't miss a thing!


    Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo

     - Hannah's Heels

    YanıtlaSil
  6. her zamanki gibi harikasın canım güzelliğin ve zerafetin yeter resimlere bayıldım keşke daha çok olsaydı bakmaya doymıyorum

    YanıtlaSil
  7. ne güzel ne kibar hatunsunuz çok yakımış bluz harika..sevgiler

    YanıtlaSil
  8. cok hos bı bluz gercekten:)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. ayyy ayyy bikaç gün yoktum buralarda neler kaçırdım yaaa:))))) harikasın cnm bluzun çok zarif çok hoş gerçekten çok hoş bir ofis şıklığı olmuş!
    öpüyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bir yere kaybolma meliscim sen merak ediyorum sonra seni :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. What an amazing Styling! You truly look amazing - great combination! Lots of Love, Kyra
    www.kyras.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much :) I'm following with great pleasure kyra

      Sil
  11. Hi dear!
    That blouse brights you up :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)