26 Eylül 2013 Perşembe

Blogumda konuğum var :)

Hepinize kocaman merhabalar.Herkez iyimi .Bugün bir değişiklik yapıp bloguma bir konuğa yer vermek istedim.Kendileri :) hem arkadaşım hemde çalışma arkadaşım hemde patronum oluyor :)
Bizim güzel ofisimizin sahibesi aslında 2 gün önce çekildi fotoğraflar fakat ben anca fırsat bulup yayınlayabiliyorum.Sizi fazla bekletmeden fotoğraflarla başbaşa bırakayım.Yanlız benim konuk fazla fotoğraf çekinmeyi hatta poz  vermeyi pek sevmiyor bende aldım elime tableti şöylede dur böylede poz ver derken az daha kapının önüne konulucaktımki neyse böyle birşey olmadı :).
Dipcik not; çekilişime katılmayı unutmayın http://ofissstyle.blogspot.com/2013/09/cekilis-zamani.html Hepinize mutlu güzel bir gün diliyorum.










       pantolon;journey (yeni sezon)
       gömlek ;loft (yeni sezon)

     ayakkabı;deichmann

    saat;diesel

10 yorum:

  1. meşhur oldum bende:)fotojeniklik malumun...:)

    YanıtlaSil
  2. pantolonun rengi harika, bana da lazım :)

    YanıtlaSil
  3. pozlar gayet harika canım arkadaşına selamlar:)

    YanıtlaSil
  4. Bence pozlar süper
    pantolonun rengi enfes, bu kış efsane olacak bu renk
    arkadaşına patronuna selamlar... :)

    Bu konuk işini sevdim kuzum ben :)

    devam

    YanıtlaSil
  5. merhaba serap hnm. darkolive arkadaşım vasıtasıyla geldim buraya. eğlenceli bi bloga benziyor. bu güzel hanımefendi de poz versin derim gayet hoş güzel bi hanım.
    bloguma da beklerim.

    YanıtlaSil
  6. Hosgeldiniz tabikide hemen geliyorum blogunuza:) tesekkur ederim.Ay sormayin cok cekiyo benden soyle dur soyle yap onun adina ben tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin ;)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. great outfit :)You can visit my blog and win a dress here http://fashionskyfall.com/2013/09/26/win-stylish-dresses-giveaway/

    YanıtlaSil
  8. canım cok sahane guzel bır konugun var masallah..umarım her zaman boyle devam eder ılsıkınız..ayrıca cokta sık ve gayt ıyı poz vermıs:) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inşallah ;) zorla bu kadar poz çıktı ortaya beğenmene sevindim :)

      Sevgiler..

      Sil
  9. Ah biz konuk olamıyoruz bloguna ne guzel bu fırsatı bulmus ..Patronunla böyle dost olabılmen de ayrı bı guzel tabi canım :) öpüyorum :*

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)