18 Temmuz 2013 Perşembe

ojelerim :)

                                                          Selam hepinize
Herkezin keyfi yerindedir umarımBugün nedense zaman geçmek bilmiyor .Bende biraz günümü eğlenceli hale getirmeye çalışıyorum.Siyah mat ojelerimin üzerine altın sarısı noktacıklar yaptım .
Gerekli malzemecikler;
1.flormar matte M02
2.alix avien 232 :)
Zemine 2 kat siyah mat ojemi uyguladım.Üzerinede gelişi güzel altın sarısı ojemi nokta şeklinde sürdüm.Sonuç aşagıdaki gibi nasıl olmuş beğendinizmi?yorumlarınız bekliyorum.Mutlu günler...




16 yorum:

  1. Mat ojeleri denemedim henüz merak ediyorum çok :) ellerine sağlık çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mat siyahı parlak olan daha çok sevdim duruşu bana göre daha güzel :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. Few days ago I bought a pink and neon yellow nail polish from Flormar, and I love them!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. flormar this year has produced a very nice nail polish :)
      LOVE ..

      Sil
  3. Cute nails! Would you like to follow eachother?
    Xx
    Daniella
    Simplybeautifulelegant.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar canım,
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmmm.....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnnn çok teşekkür ederim hemen geliyorum bloguna :)

      sevgiler..

      Sil
  5. Guzel olmus ve cok SIKILdiginda ojelerine noktaciklar yapabilecegin bir is yerinde calistigin icin sanslisin.

    YanıtlaSil
  6. Great post! Followed with bloglovin, hope you'll have a look at my blog too!
    http://www.curlsandbags.com

    YanıtlaSil
  7. e ne denir eline sağlık denir ki o zaman :)))

    hiç böyle becerikli olamadım ben ya :(


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. alıx avıen ojeleri çok tatlı bende kullanıyorum :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Pretty! This has been a really wonderful article.
    Thank you for providing tis info.

    my site :: general health

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)