17 Temmuz 2013 Çarşamba

leopar :)

Herkeze günaydınlar .Hafta yı yarıladık ve hafta sonuna az kaldı .Nedense son zamanlarda özellikle tatilden döndükten sonra pazartesilerim daha bir sendromluydu neyseki yavaş yavaş adapte olmaya başladım sanırım bir kaç gündür hava kapalı yağmurlu belkide onunda etkisi vardır bilemiyorum .Ben leopar olan herşeyi çok seviyorum çanta ,toka ,pantolon .Sizin leoparla aranız nasıl ? Kombinimle ilgili yorumlarınızı bekliyorum .Hepinize güneşli mutlu huzurlu günler.













basic/mudo
pantolon/koton
ayakkabı/stewe madden
çanta/zara
kolye/addax
saat/guess

14 yorum:

  1. wow çok iddialı :) süpersin :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Leopar o kadar çok severim ve kullanırım ki.. Size de inanılmaz yakışmış.. Çok zarifsiniz..:))
    Selamlar ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok seviyorum leoparın duruşunu çok teşekkür ederim :)

      Sevgiler...

      Sil
  3. Today your outfit is very nice dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  4. harika olmak böyle bişey sanırım canım fiziğin süper yüzün çok ama çok tatlı hep böyle güler yüzlü ne giysen yakıştırıyorsun kendine yine ve yine süpersin harika siten var bayılıyorum takip etmeye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy canım çok teşekkür ederim çok mutlu oldum bak şimdi :)

      Sevgiler...

      Sil
  5. Taş hatun, o fiziğe ne giysen yakışır kızımm
    çok yakışmış leopar, üzerine düz beyaz giymen ve o muhteşem kolyeyi iliştirmen süper olmuş

    ya o ofisin güzelliği nedir öyleee
    çok çok beğendimmm

    YanıtlaSil
  6. :) canım çok sağol eskişehire yolun düşerse mutlaka haber ver ofisimiz burda dillere destan ;)

    YanıtlaSil
  7. lovely outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/
    like my new facebook page : https://www.facebook.com/#!/nfashiondiary

    YanıtlaSil
  8. Çok uyumlu ve şık olmuşsunuz daha ne olsun :) tebrikler.

    YanıtlaSil
  9. Amazing pics and look!!!!
    Would you like to follow each other?

    YanıtlaSil
  10. leopar candır dıyorum ve kombıne kalpcıkler yolluyorum:)

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)