5 Nisan 2014 Cumartesi

sammydress çanta

Selam hepinize sammydress 'den gelen mor çanta siparişim geleli epey oldu.instagramdan paylaşmıştım.Çok severek kullanıyorum kullanışlı bir çanta gayetde büyük sigortacı olduğum için dosyalarımda içine rahatlıkla sığıyor.Bu aralar favorim oldu sanırım uzun bir süre sıkılmadan kullanıcam .İlk önce tereddüt etmişdim rengi mor acaba görseldeki gibimi gelir yoksa hayal kırıklığı yaşarmıyım diye ama ama bir kez daha sammydress beni yanılmadı .Teşekkürler sammydress.



çanta için tık tık

Herkeze mutlu hafta sonu dilerim

Sevgiler..



10 yorum:

  1. Güle güle kullan harikaymış :)

    YanıtlaSil
  2. serapcımm kapağına bayıldımm tam senlik olmuş :)) çantada süper bazen renklilik iyidir

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım, güzel bir model seçmişsin. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. İnanılmaz güzel.. Hemen bakayım sitesine..
    Güzel günlerde kullan canım..:))

    YanıtlaSil
  5. Rengi çok güzel benim rengim :) ne kadara aldın kullanışlı buldun mu ama muhteşem duruyor

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan! Çok beğendim!

    YanıtlaSil
  7. Serapcımm sana haber vermek istedim blogda iş kıyafetleriyle ilgli bir post yayınladım altına yorum olarak sizin yaptığınız iş kombinlerinin linkini atmanızı rica ettim belki sen de bırakmak istersin farklı fikir olur hem de trafik kazandırmak amaçlı:) öpuyorm

    YanıtlaSil
  8. woowww çok güzel bir çanta
    güzel günlerde kullan bitanemm

    YanıtlaSil
  9. tatlım yorumlarım sana gıtmıyor anlamadım :( ama cantan sahane kombınlerını ozleıdm ben habeırn olsun

    YanıtlaSil
  10. Rengine bayıldım özellikle, güle güle kullan (:

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)