20 Mart 2014 Perşembe

giyin ve çık

Geçtiğimiz akşam eşimin son dakikada hazırlan gidiyoruz demesiyle ortaya çıkmış bir kombinim :) Hiçbirşey planlı ve hazır değildi bende hemen ne giyeceğim derken malum eskişehirde havalar halen daha soğuk ve çorapsız dışarı çıkmak mümkün değil dore çorabın bu çağla file çorabını tercih etdim.Hemen saçımı ve makyajımıda yaptıkdan sonra hazırdım .Ben bu giyin çık kombinini çok sevdim .Siz nasıl buldunuz yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler





elbise;zara
ayakkabı;ninewest

çorap;dore çorap 

9 yorum:

  1. Bence de güzel bir kombin olmuş,
    Elbisenin sırt detayı ayrı bir güzel zaten ;)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar bloglardan uzak kalmışım ki headerin bile değişmiş..
    Aman vallahi özür özür çok özür..
    İnstagram çıktı çıkalı böyleyim..
    Ama güzelliğin yine gözlerimi kamaştırdı her zamanki gibi..
    Maşallah diyeyim canımsın..:)))

    YanıtlaSil
  3. ben çok beğendim canım saçlarından ayaklarına diyecem ama ayakkabıların sanki olmamış renk ahenk olmamış gibi ayakkabısız olsa daha güzel olurdu

    YanıtlaSil
  4. hiç de son dakika kombini gibi durmuyor çok şıksın canım... elbisen ayrı bir güzel çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. Yavrum sen çuvalın içinde bile güzel olursun ;) ama aniden hazırlanınca bence kombinler daha güzel oluyor. Maşallah diyerek öpüp çıkıyorum canım

    YanıtlaSil
  6. canımmmmm super kombın elbısenın sırt detayı bayıldıgım cınsten :)

    YanıtlaSil
  7. nasıl bulucaz kuzum fıstıksın fıstıkk
    o sırtından muaahh diye öperimm
    Melisaya katılıyorum ayakkabısız daha güzel
    yalınayak git gideceğin yere bizene :D:D

    YanıtlaSil
  8. Nasıl bulucaz kuzum her zamanki gibi fıstıksın fıstıkk
    o güzel sırtından muaahh diye öpüyorum
    ama bende Melisaya katılıyorum
    çıkar o ayakkabıları
    gideceğin yere yalınayak git bize ne :D :D

    YanıtlaSil
  9. canım çok güzel olmuşsun, çorabını ayrıca sevdim belirtmeden geçemeyeceğim. Sırtını ayrıca beğendim, http://www.lovestil.com/arama/file+%C3%A7orap adresinde bazı çoraplar var bu kombinlerle denemelisin mutlaka.

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)