29 Eylül 2013 Pazar

Küçük bir alışveriş ve mutlu olmaca :)

Selam herkeze bugün ailecek vakit geçirip yemek yemek için alışveriş merkezine gitdik.Fakat alışveriş yapıp yemek yiyemeden evimize döndük .Zaranın yeni sezon ürünlerine bayıldık eşim  ,oğlum ve kendim için çok güzel ciciler aldık .Bu sene bordo rengi  dantel detaylar ve deri kıyafetler çok ön planda. Bende kendim için deri skinny pantolon ile dantel detaylı bluz seçtim.Bu sefer bir değişiklik yapıp oğlumun cicilerinide sizlerle paylaşmak istedim.Oğluşum için ise hardal tonlarıda pantolon  ,bordo bluz ve bordo timberland tercih etdikki kıyafetlerini kendisi seçti.İşte aldıklarımızın resimleri .Nasıl buldunuz önerilerinizi bekliyorum.







29 yorum:

  1. Bence Sırac ı bir ajansa kaydettir Serapcığım. Kıyafetler de eminim çok yakışacaktır..
    Ah bende az zayıf olsam deri bir pantolon istiyorum ama..
    Kışa kadar kendimi sıkayım birazcık..:))
    Selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh bende kendimi kaybettim pantolonlar tam çıkarken bir de kırmızı deri kalem etekde gözüm kaldı sana desteğim diet konusunda hem çok üzel olur çokda yakışır mutlaka bir tane edinmelisin :) Çok öpüyorum ablacım çok teşekkürler..

      Sevgiler...

      Sil
  2. Maşallah Siraca maşallah..:))
    Allah ömürlü etsin.. Öpüyorum yakışıklı yavrumu Serapçığım..
    Allah mutluluk sağlık versin çok yakışmış maşallah...:))
    Öpüyorum çok çok...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) çok teşekkürler amin cümlemizinkini inşallah .Çok öpüyoruz bizde sizi en kocamanından siracda diyoki mestanı ,otis annaneyi ırmak ablayı alsın gelsin bize özlem teyzem :)

      Sil
  3. Espark? :) Oğlan yakıyor! Maaşallah ona!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet espark yoksaaa sendemiii ;) eskişehirlisin ?

      Sil
    2. Eskişehirli değilim ama Eskişehir'deyim. Bugün karşılaşabilirmişiz oysa ki :)

      Sil
    3. Ne kadar güzel olurdu o zaman bi dahaki sefere ayarlayalım bi kahve iceriz :)

      Sil
    4. Neden olmasın? Ekim başlarında İstanbul'da işlerim var, bayramdan sonra bir akşam üzeri veya bir pazar sabahı birer kahve içelim Kanatlı'da :)

      Sil
    5. Bana uyar bak heyecanlandım şimdi kesin birbirimizi taniyor olabiliriz ;)

      Sil
    6. Ben seni görseydim yanına gelirdim :) Sen beni görmüş müsündür orası meçhul. Gözün çilli kızıl saçlı orta boylu beyaz bir şeye çarptıysa o ben oluyorum :D

      Sil
  4. maşallah ne kadar tatlı :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullanın, çok beğendim:). Oğulunuza da maşallah diyorum:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Oyy oyyy yerim ben onu
    kocaman bir maşallah diyorum yanlız Siraç'a çok büyük
    haksızlık olmuş annesi, güzel bir çekimi hak ediyor bence
    ayakkabılara bittim, küçük numarası var mı acaba Ege için
    bu ayakkabının kahverengisini almıştık babasına geçen sezon
    ikisi takım giyerler :)
    o pantolondan manyak güzelll
    bi arkadaşım almıştı geçen sene
    deri görünümlü ama değil dimi
    çok rahat diyordu, bende bi bakim takılrıız artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım fotoyu babası çekmiş idare edin gerçi benim cekimlerde boyle ama ;) ayakabilar 24 numaradan başliyo canim ege kac giyiyo pantolon deti gibi ama tam deridegil nasil bi cumle yazdim boyle ben 36 yada 38 giyiyorum fakat yoktu40 beden aldim :) gelicekmis degistiririm die dusundum kalibi kucuk sanirim ama acaip rahat mutlaka al karsilikli post yapariz optum seni

      Sil
  7. iyi günlerde kullanın canım ama en çok oğlunun cicilerine bittim çok da yakışmış maşallah kahve içmeye beni de çağırmayı unutmayın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aklımdasın mutlaka haber vericem olmadı ikimiz içeriz kahvelerimizi ;)

      Sil
  8. haa iyi 24ten başlıyorsa ege zati 27-28 giyiyor teyzesi :)
    bi bakim bende şehire ne zaman inebilirsek artık ahahhahhaa

    YanıtlaSil
  9. ayyyyyyyy cnm maaşallah senin bu kadar büyük oğlun mu var? pek de yakışıklı ayrıca çok şık ve tarz o da annesi gibi:))))
    bayıldım aldıklarına deri görünümlü waxlı pantolonuna bayıldım ben de farklı bir versiyonu var hatta onun:))) dantel detaylı bluz ise çok zarif çok şık! güle güle güzel günlerde giy cnm!
    öpüyorum seni de oğluşunu da:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Canımmmmmm çok teşekkür ederim oğluşumla bizde seni çok öpüyoruz .

      Sil
  10. I like the shoes in the first photo. They look comfy and have a really nice color.

    Have a lovely month dear :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  11. Güzel günlerinizde giyin canım bayıldım deri pantolonuna :) oğluşun da yakıyor valla ayakkabı seçimi on numara beş yıldız:)

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)