4 Eylül 2013 Çarşamba

havyar manikürü denemem :)

Selam geçen gün watsonsdan aldığım havyar manikürünü denemeye kalktım ilk deneme tam bir fiyasko yapım aşamalarını fotolayamadım ama kısaca anlatayım 2 kat ojemizi sürüyoruz 20 saniye kadar bekledikden sonra tüm tırnağı kaplayacak şekilde boncuklarımızı döküyoruz ve tekrar 20 saniye bekledikden sonra tırnağımıza iyice yerleşsin  diye elimizle boncukların üstüne bastırıyoruz .İşte sonuçlar ilk fiyasko olanın resmide var.Yorumlarınızı bekliyorum ama bana biraz zahmetli bir iş gibi geldi .Sevgiler...



ve son resimde fiyaskolu olan :)

17 yorum:

  1. temizlemesi nasıl, asetonla kolay çıkıyor mu ? ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay çıkıyor canım zaten oraya buraya takılıp döküldü :) çok uğraştırmadılar beni :)

      Sil
    2. dün watson da dikkatimi çekmişti ama aklıma çıkarmak sıkıntı olur mu diye geldiği için almamıştım ^.^ teşekkürler (:

      Sil
    3. Bence denemelisin hoş duruyor :)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Güzel görünüyormuş aslında ama dökülmesi kötü :(
    Birde açık renk ojeyle kombin yapınca nasıl durur merak ettim..
    sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bigün açık renklede denerim senin için bakalım nasıl olur :)

      Sevgiler...

      Sil
  3. Kızım almıştı kullandı mı bilmiyorum hiç.. Evde var ben hiç denemedim ama zor demek ki kullanımı.. Ben normal ojeyi bile kaç denemeden sonra sürebiliyorum..:))
    Öpüyorum Serapçığım..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım biraz zahmetli ama bir iki denemeden sonra olur bence.Müsait oldugunda dene derim .Bende çok öpüyorum seni :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. çok hoş durmuş canım çok da yakışmış alıp denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  5. fiyasko olanı da koymana bayıldım :) çok hoş görünüyor ben çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  6. Tırnaktaki görüntüsü harika, rengide çok güzelmiş ama sanırım özel günler için ( özel günden kastım tek günlük, gecelik kullanım için) daha iyi gibi. Öyle dökülüyorsa gıcık olurum çünkü ben, tırnaktan sökülen ojeye bile tahammülüm olmadığına göre :))
    ama renge bayıldım o ayrı :) yani diyorum ki deneyebilirim :) karasızlığında bu kadarı :)

    bu arada güzel bir çekiliş yapıorum, beklerim muhakkak;)

    http://beauthingsforme.blogspot.com/2013/08/bir-cekiliste-benden-olsunn.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sana özel günler için kullanışlı ama dökülmesi çok iyi yapışmamasından yada benim biraz hor kllanmamdanda kaynaklı olabilir ama yine şık durmuş değilmi :)

      Bloguna hemen uğruyorum.
      Sevgiler...

      Sil
  7. Güzel duruyor bence ama riskli işte
    bak avonun tırnak bantları var, kaç kez suya girip çıktı ellerim
    hiç bişiy olmuyor
    uçlarını iyi yapıştırmak gerekiyor
    sonra suyun altında kenarından çekerek yavaş yavaş kaldırıyorsun
    bu renkte var bi tane
    tavsiye ederim kuşum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıp sipariş edeyim bende görmüştüm sende daha önce gayet hoş duruyo :) sağol canım benim..

      Sil
  8. oooooo cok basarılıııııııı :))) ancak temızlıgı uff:Ç)

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)