6 Eylül 2013 Cuma

Bugun ofisde ben :)

Hepinize selamlar sonbahar geldi hirkalar blezarlar trenckotlar dolaplarda yerini aldi.Her mevsimin ayri guzelligi var ama en guzel mevsim suphesiz yaz.Ofisde bugun klimalar acildi disarisi sicak iceri soguk tam gecis donemi hastaliklara karsi dikkat etmek gerekiyor.Bugun gecenlerde aldigim celine paris tshirt ile siyah beyaz karsinizdayimBu arada saçlarımı kestirdim inanılmaz çabuk uzuyo kullandığım ürünlerle ilgili post daha sonra yazıcam..Bakalim begenicekmisiniz yorumlarinizi bekliyorum.Sevgiler...






celine paris tshirt
ayakkabı/stradivarius
blazer/beymen club
saat/guess

17 yorum:

  1. çok hoşsun tatlım...takımını ve ayakkabılarını çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Saçların şahane olmuş!

    YanıtlaSil
  3. cok guzel olmus gercekten. cok klasik parcalarla spor bir parcanin kombinlenmesini cok seviyorum. Sana da cok yakismis.
    Yalniz nacizane onerim bu kombine statement kolye de eklemen, iste o zaman tam olacagini dusunuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim önerini mutlaka göz önünde bulundurucam bi dahaki kombinlerimde :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. Hi dear!
    Very nice office look :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  5. saclarda kombınde cok guzel olmus yenı mevsım gecısınde yenı saclar ne guzeller :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. eneeemmm kuzum sizin oraya kış gelmiş yaaa
    biz halaa bazı saatler sıcaktan bayılmak üzere geziyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. canımmmmmmmm cok tatlısın ozlenmısım blogunu..ofıstekı senı cok begendım :)) harıkasın..ayakkabıların favorım:)

    YanıtlaSil
  8. Blogunuzu takibe aldım.Benim bloglarıma da beklerim.Sevgiyle kalın.Sevgiler.Aida
    www.dekorasyonbilgileri.blogspot.com
    www.hobilerle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Ofis giysileri önemli çünkü vakitlerimizin çoğu oralarda geçmekte. Çok tatlı ve rahat seçimler olmuş:)

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)