16 Ağustos 2013 Cuma

ofisde bugün ben :)

Yaşasın bugün cuma nedendir bilmiyorum ama cuma günü en çok sevdiğim günlerden bir tanesidir.Sanırım hafta sonunun yaklaşmasıylada alakası vardır kim bilir bugün mint yeşili elbisem ve leopar papuçlarımla karşınızdayım .Papuçlarımla ilgili olarak öncelikle almanyadan hediye geldi fakat sağ 38 sol 39 :) neyseki çok belli değil ayrıca dikkatli bakınca leoparlarındada biraz fark var 2 yıldır dolap bekliyorlardıki bugün onlara şans vermek istedim sizce  nasıl olmuş.Yorumlarınızı bekliyorum.Sevgiler.





elbise;lcw 

8 yorum:

  1. yine çok şıksın canım resimler biraz karanlık çıkmış ayrıca yeni leporlarında çok yakışmış güzel gözüküyor

    YanıtlaSil
  2. Serapcığım öncelikle maşallah demek istiyorum.. Bu kadar mı güzel durur bir elbise birinde.. Hem rengi hem tarzı seninle ne kadar bütün olmuş..
    Ayakkabılardaki sorun da hiç hiç belli değil.. Yüzündeki bu güzel gülümseme hiç eksilmesin inşallah..
    Çok çok öpüyorum...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablacım benım cok te$ekkur ederım bende sewdım bugun papucları cok opuyorum senı:)sevgıler.

      Sil
  3. aa ama hiç belli olmuyor
    kesinlikle dolap bekletme bu ayakabıları
    çok zarifmiş
    bu güzelim ayaklarında harika durmuş :D
    anladın sen onu :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) anladim bebeimmm sen diyosan dogrudur giyiyorum bundan sonra kocaman opuyorum seni ;)

      Sil
  4. mınt nasıl huzur verıyor cokcokcok begendım canımmm..ayakkabılarında nıye beklıyor ku-ııııı cok kıbar

    YanıtlaSil
  5. Elbiseye bayıldım canım çok hoş yahu ! sanada çok yakısmıs öpüyorum sevgiler :*

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)