21 Temmuz 2013 Pazar

limak limra resort hotel kemer

Bu seneki tatilimizi limak limra kemerde yaptık.Gerçekten tek kelimeyle mükemmel bir oteldi.Tam bir aile oteli olması çocuklar için herşeyin düşünülmesi temizliği yemeklerinin kalitesi bizden tam puan aldı.Tüm gün boyunca süren animasyonlar  , yapılan partiler bizi kendisine hayran bıraktı.En çokda pavilion kısmını çok sevdim .Tek eksik kalan kısmı plajı ve denizi çakıl taşlı olmasıydıki bu bizi çokda etkilemedi .Ailecek en çokda kuzumuzla bolca vakit geçirip dinlendik .Seneye kısmet olursa şimdiden yer belli bu seferde limak lara yı tercih edicez .Limak lara bizim gittiğimiz limradanda güzel lafı fazla uzatmadan sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.

























25 yorum:

  1. Son derece güzel bir otelmiş bayıldım.. Ne güzel vakit geçirmişsiniz ayy darısı ne olur başıma olsun..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en kısa zamanda darısı başınıza olsun :) Tek kelimeyle mükemmel bir oteldi ...

      Sevgiler...

      Sil
  2. It's beautiful :)

    Marisa Silva
    http://stylingdreams.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  3. fotoğraflara bayıldım otel gerçekten de çok güzel gözüküyor,sizde ailecek harikasınız maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler canım benim darısı size biran evvel sular seller gibi geçsin zaman.
      Sevgiler...

      Sil
  4. Amazing photos ;) Very beautiful place ;) 've never been there ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. I totally loved this post!!! Really great inspiration! tell me if you would like to follow each other! I follow you back for sure - Lots of Love, Kyra♡
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir tatil geçirmişsiniz, fotoğraflar harika...5-6 sene evvel limak limra da tatil yapmış ben de çok memnum kalmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)limak limra anlatılamz yaşanır ;)diyelim ozaman

      Sevgiler..

      Sil
  7. ne güzel bir tatil olmuş bu belli ki siz de çok eğlenmişsiniz:)
    blogu yeni keşfettim hemen takibe aldım bende bekelrim:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Gecen yıl oraya tatile gitmistim ve cok eglenmistim simdi blogunu ve postunu gorunce ozledigimi hatırladım :)
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. I would like to thank you and your blog follow you liked it :)

      Greetings

      Sil
  10. Belli ki iyi geçmiş tatil :) Ne güzel.

    YanıtlaSil
  11. thanks for the comments ;) great photos

    YanıtlaSil
  12. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim çok beğendim.
    Tatiliniz çok güzel geçmiş bu fotolardan çok belli. Biz de 3 sene önce Kemer' de geçirmiştik tatilimizi Paloma Otel'de orasını da çok beğenmiştim. Burasıda harikaymış :))
    Bu arada bloğunu izlemeye aldım :)))
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz öncelikle (: çok teşekkür ederim kesinlikle tavsiye ederim sizede mutlaka gidilmesi gereken nezih otellerden bir tanesi limak limra buarada bende artık takipcinizim .

      Sevgiler...

      Sil
  13. ohhh eee çatladık burda :D
    ne güzel resimlerr
    ama o tatlı oğluşuna söyle resimlerde biraz gülsün ayolll
    öpücüklerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum gülmez sıpa gülmezz nedenmi dişlerimiz yok :) :)

      bende çok öpüyorum seni :)

      Sil
  14. Nice place for summer vacations!

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)