21 Haziran 2013 Cuma

sushi keyfi :)

                                                   Selamlar ...

Dün akşam oğlum tutdurdu sushi yemek istiyorum diye :) .Her ne kadar yemiyeceğinden emin olsamda kıramadım gönlü olsun diye düştük yollara .Gittiğimiz mekandakiler ilk defa deneyeceğimizi anlayınca yeni başlayanlar için olan ( bilmem ne kadar dogru varmı böyle bişey yeni başlayan tadan) ton balıklı olanını önerdiler.Damak tadı çok ayrı birşey itiraf etmeliyimki bana göre değil .Sirac zorla yedi arada bana aa anne itiraz istemem bu senin diye tabiri caiz ise bana kakaladı .Sizin sushi deneyimizin oldumu yada bunun daha lezzetli başka bir çeşidi varmı?.Yorumlarınızı bekliyorum.Sevgiler...

7 yorum:

  1. sanırım pek bana göre de değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. kesinlikle katılıyorum tadı çok berbattı yosun pirinç falan :)

      Sil
  2. Aynı şey benim başıma da geldi. Benim kızım da sushi diye tutturdu aynen gittik. Ben hiç yiyemedim. ama ayıp olmasın diye mekanda oturmak zorunda kaldım. Sonra aynen kızım da anne hadi bunları da sen ye diye bana kakaladı.. Çocuklarda aşırı bir merak oluyor ta ki onu öğrenene kadar..
    Ben hiç sevmedim daha da yemem..:))
    Selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
  3. :) şimdide yengeç yemek istiyor bu işin sonu nereye gider bilemedim ben :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ben çin yemkelrini çok severim tatlım, ama suşi denemedim bende, genelde soslu şeyler
    tüketiyoruz biz
    Yengeçe gelince kesinlikle denemelisin, türkiye'nin 2 yerinde çıkan mavi yengeç var, bizim burda olduğu için kaynağı ulaşmak çok kolay, oldukça güzel, kabuklarını kendin kırarak yiyorsun, bembeyaz bir eti var :)
    Afferin Siraç'a yeni şeyler denemek isteyen çocuk iyidir, abisi Ege'ye de öğretsin tembihlesin lütfen :)

    YanıtlaSil
  5. canım ben yengeç salatası yemiştim sirac iyice çoştu :) habire bişey istiyo walla yakın olsak kesin eğeye abilik yapıp değişik tadlar denerler çizgi filmler sağolsun diyorum ben buna :)

    YanıtlaSil
  6. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems
    as though you relied on the video to make your point. You clearly know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting
    videos to your blog when you could be giving us something informative to read?


    Here is my web blog ... buy instagram followers

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)