11 Mayıs 2013 Cumartesi

sünnet düğünü meselesi :)









Bildiğiniz gibi bir oğlum var; kısmetse haziran ayındada sünnet düğünümüz var ama o kadar


zormuşki bu işler anlatamam.Herşeye karar vermek organize etmek her kafadan bir ses çıkması 

insanı bazen çıldırtıyor :)bu portu hazırlamamdaki amaç erkek annelerine belki bir nebze yararım

olur diye düşündüm öncelikle neler yaptık neler aldık onları sıralıyayım.

1.Düğünün yapılacağı yere karar vermek  düğün salonu kır düğünü havuz başı gibi bir sürü seçenek var.Biz normal düğün salonu tercih ettik.

2.Çocuğunuzun kıyafetini ayarlamak .Benim oğlum önceleri takım elbise tercih ederken son dakika seçimini şehzade kıyafetinde yana yaptı bu onun düğünü olduğu için kararına saygı gösterdik fotosunu en son ekliyeceğim.

3.Eşinizin ve sizin kıyafet seçimleri ki en zor olanıda bu zaten:).Eşimin kıyafetlerini zaradan hallettik benimkinde çok problem oldu çünkü minyon tipli olduğum için abiye kıyafetler üzerimde emanet gibi durdu o yüzden bende seçimimi üstüm için straplez ve alt için tütü etek tarzında adl ışık özel koleksiyonundan seçtim.

4.Davetiye seçimi ben çok sade ve basit bir davetiye tercih ettim çünkü zaten çöpe atılacak çok abartı bir şeye gerek duymadım şuan basım aşamasında daha sonra fotolarım sizin için.

5.Kına tepsisi; çerez tepsisi misafirlere dağıtılıcak şal;halay mendili;kına;çerez ve sünnet şekeri ve ben hala sünnet şekerimizi seçemedim :(

6.Bizim buralarda hala arabalara havlu bağlanır artık onlarında kolayı çıkmış kına malzemesi satan yerlerde düğün için gerekli bütün malzemeler hali hazırda havlu koymak için keseler ;mumlar ;dağıtılacak kınalar toplu iğne ;toplu iğne koymak için şık içinde sünnet çocuğu olan aparat .

7.Efeler ve palyonço ayarlanması ben çocuklara keseler içinde topitop;çikolata;sakız;balon gibi yiyecekler hazırladım .

8.Salonda davetlileri karşılarken onlara lokum ikram etmeyi düşünüyorum.

9.Fotoğrafçı ayarlanması

10.Sünnet arabası süslenmesi.

11.Güzellik salonu ayarlanması bu konuda şanslıyım görümcemin güzellik salonu var :)


Benim yaptığım hazırlıklar bu şekilde fikir görüş ve önerilerinizi bekliyorum eğer aklınıza bir şey gelirse ve benimle paylaşırsanız çok sevinirim.Hepinize mutlu sağlıklı huzurlu güzel bir hafta sonu dilerim :)))
 

15 yorum:

  1. cok zor eger detaycıysanız tabıkıı..ama bır o kadar da keyıflı kendınız organıze ettıgınız ıcın...umarım her sey huzurla gecer...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim darısı başınıza olsun evet detaylara taklılnca işin içinden çıkmak dahada zor :)))

    YanıtlaSil
  3. ayy Serap korkutma beni :)
    oğlum 4 yaşında, ama güzel telaşlar
    herşeyin en iyisi en güzeli olur inşallah
    bende detaycıyımdır, boşverr diyemem hiç

    süper bir düğün olacağından eminim ben

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim gerçekten aman oda olmayı versin diyemiyoruz hatta ay daha fazlası olsun diyoruz bir ay kaldı düğüne bir sürü eksik var :)

    YanıtlaSil
  5. geldim =) hayırlı oslun canım blogun=)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. hoş geldin duygucum güzel anne çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. What's up, this weekend is nice for me, since this point in time i am reading this wonderful
    informative paragraph here at my house.

    Look at my page allstar cheerleading

    YanıtlaSil
  8. Merhaba acaba dugunden bir gun once anne kinasi yapmayi dusunuyor musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;
      yorumunuzu yeni gördüm kusura bakmayın,kına gecesi yaptık birgün öncesi .
      Sevgiler.

      Sil
  9. Merhaba acaba dugunden bir gun once anne kinasi yapmayi dusunuyor musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Evet kına gecesi yaptık birgece öncesi.
      Sevgiler.

      Sil
  10. Benimde iki evladim var ikisi de erkek ahmet 4 eymen 2 yasinda sunnetlerini yaptirdim ama dugun icin yas olarak erken ama ben simdiden internetten arastiriyorum neler yapilir diye bazi esyalarini alip koymayi bile dusunuyorum ileriki zamanlarda zorlanmamak icin herseyi tam olsun istiyorum cunku kendi dugunum gibi cocuklarim icin se bir kere yasanacak hakkimizda hayirlisi artik😊😊

    YanıtlaSil
  11. Benimde iki evladim var ikisi de erkek ahmet 4 eymen 2 yasinda sunnetlerini yaptirdim ama dugun icin yas olarak erken ama ben simdiden internetten arastiriyorum neler yapilir diye bazi esyalarini alip koymayi bile dusunuyorum ileriki zamanlarda zorlanmamak icin herseyi tam olsun istiyorum cunku kendi dugunum gibi cocuklarim icin se bir kere yasanacak hakkimizda hayirlisi artik😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;
      Öncelikle Allah bağışlasın evlatlarınızı;şimdiden kolay gelsin hayırlı olsun .Çok iyi düşünmüşsünüz çünki daha sonra unutulan bir sürü şey oluyor zamanla hazırlamak doğru karar.
      Sevgiler.

      Sil
  12. Merhaba hanımlar.. Organizasyon firmamız bu telaşınızı biraz olsun hafifletmek için her daim size yardıma hazırdır. uygun fiyat ve müşteri memnuniyeti konusunda 17 yıllık bir sünnet organizasyon şirketiyiz.

    YanıtlaSil


hadi durma sende yorum yaz :)